ღ låt mig sticka, låt mig dra, låt mig fly!

fyfan, jag mår så jävla illa, skulle så himla gärna vilja va hemma från skolan imron och få sova ut, känner att jag behöver de, känner mig helt ofräsch fast jag precis duschade, har ont i hela kroppen, de e precis som min mage bara skriker efter sömn eller ngt :/ jag vet faktiskt inte riktigt vad den vill.. Sen har jag fått en sån fucking knast i ögat, och jag kan knappt blinka för de gör cp ont :s.. så jävla jobbigt allt känns just nu.. Känner mig helt sjuk eller något asso, känns som min kropp kommer kolapsa vilken sekund som helst, skulle vilja åka iväg ett tag, till någon där jag får lugn och ro, men ändå ha roligt och kunna snacka ut, som till min moster tex, men tror inte riktigt de går.. Jag hade verkligen velat de, men eftersom hon jobbar och sånt, kanske hon inte orkar? :/ hon e verkligen bra att snacka med! Orkar verkligen inget just nu, skulle vilja få hemuppgifter onsdag, torsdag, fredag och åka till min moster och plugga under tiden hon jobbar och min kusin är i skolan, sen bara sitter och snacka och mysa, oh va de låter perfekt! :( men de e nog bara en önskan.. tyävrr..

nu ska jag säga till carro att vi ska lägga oss och kolla film, mår piss helt seriöst! får se om de går snabbt eller om jag ens kommer kunna somna.. Skriver mer imorn om de e bättre eller vad som händer, take care. pussen ♥

Kommentarer
Postat av: Latte Liten

Under hela tisdagen kommer inläggen på bloggen från "Ellie" i Playa - staden som aldrig sover, där solen alltid värmer...

2010-03-16 @ 01:18:48
URL: http://latteliten.blogg.se/
Postat av: Moster J

Hade varit mysigt :)

2010-03-16 @ 12:49:14
Postat av: J a n i n a ♥

sv. Ush då ! Varför ? :S



kram

2010-03-16 @ 13:50:52
URL: http://janinalove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0