ღ ojojoj!

har inte bloggat på sjukligt länge nu, sen torsdags förre veckan! Ledsen för de, men har haft en del annat och tänka på, har funderat på att blogga men har faktiskt inte orkar riktigt.. Men det e inget jag behöver skriva här, händer de ngt mer kommer ni automatiskt märka de, tro mig!

I fredags va jag inte med Sofija efter skolan, istället tog jag bussen emd Svea& Wester till lödde, dom skulle till center syd men jag va så varm och pallade inte asa på min jacka och min tjock tröja, så jag stack hem, satte mig i trädgården och drack en smirnoff :D, det va najs som bara den! Lite senare hände de som fått mig att inte blogga, sen på kvällen stack jag, Sandra& Marcus till Helsingborg till strippen, de va helt okej, fast de börja regna och då racea typ ingen längre :/.. Sen hem och sova på soffan, då tänkte jag också blogga, men hade verkligen ingen lust! Men eftersom systerdotter och storasyster va här och sov i min sägn kändes de bättre för mig att ligga i soffan ist för att ligga inne hos dom och snyfta!

Lördagen börjades med tårar, tyvärr! Åkte till Dalby med Mamma, Pappa, Louize& Mormor, typ sådär klockan halv 10, träffade morfar och hans smabo där, trevligt! Åkte hem, fixa lite på rummet, sen inget speciell, på kvällen åkte Jag, Sandra, Marcus& Christian till helsingborg, strippen igen! men denna gången va de inte alls kul! Det regna, och va knappt ngr bilar, eller något så de va ganska bull, när vi körde hem missade jag och sandra avfarten till Landskrona, så vi fick köra upp nästa uppfart, bort till christian och säga hej då, sen åkte vi hem och sov!

Söndagen väckte pappa mig så åkte vi till Lund, med Mamma också, sen mötte jag syster och systerdotter, sen va vi i lund ett tag, kommer hem så ska vi åkte direkt till malmö för att kolla när malmö vann sin match mot gefle :D, fast jag satt mest vid datan haha, sen gick jag till sonny, spelade in reffrängen, sen blev de inte mer än så, snodde ett par jenas av han också (aa' haha, sen satt jag bara hemma, då kom allt tillbaka, vid 12 på kvällen åkte jag, sandra och marcus till landskrona och hämtaxde christian, när vi kom hit kollade vi lite till på avatar som vi kollat på typ tre gånger men bara lite i taget haha, sen somnade vi som två stockar, eller ja, han iaf :),

idag är de måndag och jag vet inte riktigt vad jag ska göra, kanske träffa my en stund, men just nu regnar de ute och det e kallt, och jag måste duscha och sånt med, men gör de när jag orkar, för jag e grymt trött just nu! :o nej, nu ska jag ut och röka, sen ska jag data nörda mig igen, jag fyller år om två dagar glöm inte de :D wiiie.. pusspuss på er! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0