ღ pp = positiva Pernilla

Ja, de e rätt som de står, jag ska börja va positiv i de mesta,
som ni som brukar läsa min blogg redan vet så har jag mycket
tider då jag e väldigt deprimerad& då e detta stället jag skriver
av mig på, här e de iaf inga som gnäller om att jag bara söker
uppmärksamhet genom det jag skriver, som tex på bdb, men
liksom, alla fjortisar som trycker upp brösten till hackan och
sånt då? vad gör dom? Jo söker uppmärksamhet till max! :-o

nej som sagt, jag ska börja va positiv! :-D men jag har börjat
få snålt med kommentarer igen,& har faktiskt dålig fantasi
just nu så ni får hjälpa mig, vad tycker ni hade varit kul att
läsa om? nämn en sak som skulle varit värt att blogga om?
ska jag ha frågestund? ska jag börja med hissa/dissa? vad
ska jag göra? :), det e ju ni som bestämmer nu! ta chansen!

nu ska jag måla naglarna rooosa& noppa ögonenbrynen pusss ♥




Kommentarer
Postat av: Sarasbubbla

Sv: Tack så mycket :) Ja kent är underbara.



Hehe, ja vad sägs om att skriva om varför du har en blogg och vad du vill förmedla med den, har du ett syfte så borde det ju vara mycket enklare att komma på nya saker att skriva om.

2010-03-20 @ 16:50:17
URL: http://sarasbubbla.blogg.se/
Postat av: agnes

älskar att ha rosa på naglarna :)



hur mår du ?<3

2010-03-20 @ 18:58:18
URL: http://kawaiikaninu.blogg.se/
Postat av: cajsa johansson

Hej, vilken söt blogg du har ! (:



Skriv om din vardag. eller tex bra tips för hur man ska noppa ögonbrynen! :D

2010-03-20 @ 19:51:30
URL: http://iidischhochcaajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0