ღ sötnosar, jag lever faktiskt fortfarande!

Dålig uppdatering jaaaag vet!
men ni vet själv, det blir så när jag e med christian, och har faktiskt inte riktigt orkat blogga.. men jag har varit i skolan och inte gjort mycket alls,
åkte med mormor& mamma hem till mormor innan, dom hämtade mig i kävlinge, sen hjälpte vi till lite hos mormor med städning och så& fikade, sen har jag bara legat i soffan och halv sovit, jag e helt trött haha..
fredag kväll och vad händer? Jo, jag ska bara ta de lungt, är som sagt så j*vla trött och vill abra sova ut! men palla de, då sover jag inte inatt haha, samtidigt e jag fest sugen, men det e nog inte riktigt läge för mig för partaj nu, jag känner mest för att bara va hemma och mysa! skriver sen igen, har inget mer att säga ^^ puss 

Kommentarer
Postat av: Anonym

heheh :)

2010-03-05 @ 15:10:58
URL: http://emeliiejohansson.blogg.se/
Postat av: Latte Liten

Dagens soliga väder krävde en tur på stan och inköp av ett par nya solglasögon, gillar du dem?

2010-03-05 @ 15:28:32
URL: http://latteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0