ღ trött, mår illa, helt jävla slut

Nu känns de så igen, trött och vill iväg!
snart påsklov, de ska bli skönt iaf, från
Torsdagen - söndagen ska jag umgås med
min älskade moster! Eftersom vi ska passa
mamma& mosters, mosters hus, haha de blev
lite konstigt när jag skrev de där x) men de
ska iaf bli skönt som bara den.. får se om de
blir skola imron, och isf om jag ska va med på
idrotten, måste egentligen dit, men jag oooorkar 
helt ärligt inte! fan.. annars bli de plugg för mig.
Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer, pussss ♥




Jag vill tala om för dig hur jag känner, jag har försökt och försökt men du verkar inte riktigt förstå, men en fråga jag vill ställa är, känner du likadant? Känner du något alls? efter fyra månader är vi fortfarande på ruta ett, kommer vi komma längre fram än så, stannar vi här och aldrig går framåt? Det finns inget jag hellre vill än att få ligga i sängen om kvällarna och höra dina djupa andetag så himla nära men ändå så långt ifrån, jag ler av lycka! Du är inte den personen jag skulle beskriva som min dröm prins, men du är en sann prins, den jag redan mött, alla har vi våra dåliga dagar, och det gör så ont i mig när jag är sur och arg mot dig, men det kvittar, om jag är sur eller ledsen, enligt dig är jag sur, vilket jag än är av de.. Vem vet du kanske har svårt att se skillnad? Jag vet ju inte.. Men det är en sak, det gnager ganska så mycket i huvudet just nu, jag har varit en idiot, en sann idiot! Men man kan inte få saker ogjort.. Förlåt att jag är så svartsjuk, jag har sagt till dig att skärpa mig, att jag ska börja lita på dig, och det har jag börjat med också, jag kan säga som såhär också att jag har verkligen kämpat för att inte va så sur hela tiden och för inget, men har du sätt skillnad? Ser du att jag försöker? du ska veta att jag kommer kämpa för dig, jag ska aldrig tappa hoppet, "hoppet är det sista som lämnar människan", men med detta ska mitt hopp aldrig försvinna.. Jag vet inte vad jag ska säga mer nu, hur jag känner vet du ju redan, men som sagt så är jag kär, annars hade jag inte varit vid din sida idag, redan efter första kyssen, redan när vi börja snacka, första gången vi snackade på msn fick du mig att skratta för jag inte visste att det va du på min skola, sen efter ngn vecka berättade jag att jag kollat in dig i skolan! Men en sak till måste jag va ärlig med, jag saknar hur de va i början, saknar det där ny "kär pirret", som idag bara dyker upp då och då, hur gulligt allt va, ingenting e som i början, men det kan man heller inte förvänta sig som du sa.. Men du, jag tycker om dig, från djupet av mitt hjärta! (L)

Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Svar: Hihi okej =)

Vad har du för planer för dagen?



Kram Savefors♥

2010-03-25 @ 09:47:44
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: djustd

Hej! :) Brukar du få negativa kommentarer och hur handskas du med det i så fall? Själv vet jag inte vad jag ska göra längre.. :( Kram!

2010-03-28 @ 22:26:11
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: djustd

sv:ja, en hel del fast från en o samma bloggare som tror sig vara anonym...men nu e d oxå nån som går o kommenterar andras bloggar i mitt namn, skriver massa elakheter...

2010-03-29 @ 12:08:16
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0