ღ trött och mys sugen

sitter och lyssnar på nordman, mysig musik faktiskt! :)
han va min idol när jag va liten (aa' han& kizz HAHA så
söt jag är då (aa' har en bild här hemma när jag har en
stoooor kizz t-shirt och ett kizz halsband, haha (aa'


skolan idag gick bra, gick från idrotten med Jenny, 
Ricke& Zaka, det gick snabbt faktiskt :o iaf för mig
och Jenny :), sen har Jag, Jimmy& Släggan snackat
om studenten HAHA, dom två tyckte jag skulle byta
till a, men tror icke de blir så :) haha.. nu sitter jag 
börjar bli förkyld igen, suuuger.. och är så sjukt trött!

jakten på en bärbar data går hyffast tror jag :D, kanske
ska köpa en av Denis :), ohyes! fast snackade bara snabbt
i skolan idag, ska snacka mer med han på msn senare :),
nu ska jag inte tråka ut er med :) pusssen ♥

Kommentarer
Postat av: Latte Liten

Tack söta du,, jag mår lite bättre idag. Piggare även oom hostan är jobbig... Du?

2010-03-11 @ 15:26:43
URL: http://latteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0