ღ FRÅGOR

1. Finns de någon av de motsatta könet du gillar mer än vän? Japp de gör de
2. Har du blandat mediciner med alkohol? njo..
3. Vilken färg har din mobil? vit, rosa& svart
4. Gillar du att läsa? beror på vad (aa'
5. Har du något husdjur? yes
6. Äger du ett par vita string? yes
7. Har du någon hemlig dröm? hm, nej tror inte de!
8. Isåfall, vad? jadu
9. Favorit godis? äter nästan allt, men choklad
10. Är du kär? helt ärligt, japp!
11. Vilken årstid tycker du bäst om? sommar helt klart
12. Framför eller bakom kameran? framför :D
13. Tycker du om kanelbullar? oh, ny bakta muuums
14. Har du någon pojkvän/flickvän just nu? inte pojkvän
15. När fyller du år? imorgon! :D 31 mars
16. Vilken färg är det på dina väggar? vit/beiga ngt :s
17. Spelar du något dataspel? nja, beror på!
18. Isåfall, vilket/vilka? hapran (yy' och lite annat, 
19. Hur gammal är du? 18 snart (aa'
20. Favoritfärg? roooosa
21. Går du i någon sport? man e ju lat
22. Vilken färg har du på dina sockar just nu? har inga
23. Vad sa du senast? "jaaa" eller ngt xD
24. Favoritmat? äter nästan allt 
25. Vilken bok håller du på med att läsa just nu? när jag hör din röst (twilight tvåan)
26. Hur mycket shoppar du för varje månad? haha, jaduuu...
27. Har du en egen digitalkamera? yeeees
28. Vad ser du utanför ditt fönster? huuuus, en tom och mörk gata, bilar, en svart himel, lyckstolpar, eller månen lyser upp himlen :D
29. Vad har du på dina väggar? tre roser, en bild på min syster och min syster dotter, tre svart och vita tavlor, en hylla, en spegel, en tavla med massa bilder på mig, en bild på min gamla mormor& en bild där det står "vi håller ihop du&jag <3" som felicia skrev ut på iv haha, 
30. Har du många bilder på din data? HAHA OOOOM
31. Vem ringde dig senast? kickan
32. Vad står det i ditt 48:onde sms? har inte så månag smsa, ny raderade ;) men där står "hej :)<3"
33. Och vem är det ifrån? bästa liiiinus :D
34. Har du körkort? haha ne
35. Vad åt du senast? minns nt, choklad eller en neger bulle
36. Gillar du skolan? njä, när de går bra 
37. Vilken var den senaste låten du lyssnade på? ehm, vet nt, "metz-du betyder mycket" tror jag,
38. Har du något smycke du absolut inte vill tappa bort? nja, hade en ring, men den har jag tappat bort..
39. Om jag säger va, så säger du...? "precis"
40. Vilken var den senaste hemsidan du var inne på? facebook. bdb& bloggen
41. Längtar du till något? jaappppp
42. Om ja, till vadå? onsdaaaaaaaaaaaag! :D
43. Vem pratade du senast med på msn? linus& johan
44. Om du sträcker ut din högra hand, vad nuddar du då? iiiinget
45. Gillar du att bada? jaaaaaaaaa!
46. Brukar du bli nöjd med bilder på dig själv? ja, domjag sparar iaf :p, eller nja.. vissa xD
47. Har du någon dricka nära dig just nu? japp, en flaska vatten mitt framför mig
58. Vad ska du göra idag? sova, fixa mer minne i datan, vet nt
59. Hur svarar du i hemtelefonen? "haj"
60. Hur svarar du i mobiltelefonen? "hallå?" eller "heeeeej"
61. Ringer du mycket? njä
62. Från mobil? när jag har pengar på den
63. Vem ringde du senast? wirre
64. Timmar sömn inatt? vet nt
65. Sover du ensam? japp, inatt gör jag, men natten till idag nej
66. Vad ser du fram emot? sommaren och onsdag =)
67. Vad vill du ha just nu? pengar på mobilen -.-
67. Vem hånar du? HAHAHAAHAHAHA privat ;)
68. Vem saknar du mest? oh, jag saknar många..
69. Vem vill du helst slippa? haha jadu..
70. Vem stör du dig på? folk som kollar snett och tro dom e ngt
71. Vem vill du sova bredvid inatt? christian! inget snack om saken
72. Vilken buss åker du oftast? 122
73. Vilken årstid är det nu? vår
74. Har du varit kär? japp.. 
75. Är du kär nu? upprepad fråga? ja de e jag
76. Är du en bra partner? hm.. 
77. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? jaaaao
78. Vad åt du senast?
denna frågan e också upprepad?
79. Är du polare med grannarna? haha snackar nt med dom, mer än hälsar
80. Har du varit utomlands? aa
81. Var är dina syskon just nu? carro är i furulund, linda är i lund antagligen, sandra nere på sitt rum, louize inne på sitt rum
82. Vilken tid gick du upp imorse? jadu, bra fråga, 10 kanske?
83. Vad gjorde du kl 2 inatt? försökte sova/sov
84. Vad är det första du gör på morgonen? sätter mig framför tvn oftaste eller går på dass haha
85. Vad ska du göra efter det här? fortsätta spela med Johan på msn


Bara för jag har tråkigt :D
Ville bara tillägga att jag kollade ju bröllopsfotografen, den va riktigt bra faktiskt! 4/5 stjärnor på den asso! Värd att se helt klart :) pussss ♥

Kommentarer
Postat av: Ellen Schutz

sv; klart :)

här röstat nu !

lycka till tjejen :) (Y)

2010-03-30 @ 14:10:44
URL: http://ellenschutz.blogg.se/
Postat av: Josefin - En av två

Nej bröllopsfotografen är inte bra.

rätt tråkigt. Men början är rätt skön ):

2010-03-30 @ 15:23:08
URL: http://swiich.blogg.se/
Postat av: Ellen Schutz

sv; så lite så :)

haft en bra dag?

2010-03-30 @ 18:02:03
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0