ღ detta visste ni inte om pernilla ;)

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? hm, tre eller fyra tror jag faktiskt.
Vad tycker du om kärlek? det går fram och tillbaka hela tiden,
När kramade du någon sist? innan idag
Saknar du någon speciell person? ja klart
Har du svårt för att bli kär? kär ja
Är du singel? jasssss
När fick du senast en komplimang? hm, idag :)

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: svimmat om det räknas?
Hånglat med nån riktigt ful: HAHA mm..
Hånglat med fler än 50 pers: vet nt har jag säkert..
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? yes dude
Gjort något riktigt dumt? mm
Gjort något du verkligen ångrar? haha jajo hon har ju dee
Åkt ambulans?
 nope
Gjort nåt olagligt? yes
Fått din mamma att gråta? mm..
Slagit ner någon? hahah nej (a)
Skämts över dina föräldrar? när jag va ung och dum
Sagt jag älskar dig och menat det? yees
Tar du droger? hahah.. nej : ), inte ens cigg ;)
Dricker du? sällan faktiskt
Vilka kläder sover du i? trooooser 
Vad hatar du verkligen? folk som snackar bakom ryggen på en och man hör det från andra
Varit kär? ja
Är du ensam nu? ja
Vill du gifta dig? nope
Vill du ha barn? ja ett

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Jag själv, annars ehm, carro haha
Såg dig gråta? mamma skulle jag tro,
Fick dig att gråta? panik inför skolan.
Du delade en dricka med? zaka haha, eller ficka halva hans pepsi
Du gick på bio med? oj, hm, kickan tror jag
Skällde på dig? haha ehm, ricke tror jag (: eller ngt, HAHA!
Sa någonting till dig och vad var det? mamma sa gonatt innan haha ^^

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? nooope
Kramat någon? yeees 
Pussat någon? ne ;p
Köpt någonting? ja,  
Sjungit? ofc ;D
Saknat någon? aa

JAG HAR:

Digitalkamera? japp
Systemkamera? nix
Telefon på rummet? jaupp
Egen dator? ooohja
Könssjukdom? nene, skulle varit lite konstigt isf säger jag bara =) 
Bra kompisar?  nej, bäst!

Kommentarer
Postat av: - Savefors

Svar: Hehe okej, men då brukar det hjälpa med att sova =)



Kram♥

2010-05-12 @ 13:31:55
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0