ღ har inget att skriva?

Hejsan alla söta och fula!
jag har inget kul alls att skriva, dom senaste dagarna har bestått av My och bara tråkat! idag fanns de lite planer, men dom sket sig så jag har bara myst med my och bakat här hemma (: , mega god sockerkaka om jag får säga det själv!

imorgon är min sista lediga vardag som jag är sjukskriven så back in shcool på måndag då, imron ska jag försöka ta mig till mc donalds och lämna ett brev (aa' haha. eftersom jag ska söka sommarjobb/deltids jobb där, haha! önska mig lycka till ;)


så, nu har jag inget mer att skriva , mer än att hif måste förlora den pågående matchen mot örebro och en står 2-1 till hif änsålänge -.- suck.. men men, ni vet att jag lever iaf :D pusstja! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0