ღ hemma från landskrona

Fredag: vi tog Mys moppe och brommade till Landskrona, stannade i häljarp och fikade hos hennes farmor och farfar, trevligt! sen åkte vi vidare, väl framme i Landskrona gick vi in på rummet, lämnade alla saker, tog våra bikinisar och gick ner och börjde fylla jacuzzin, sen la/satt vi där och sjöng och flippa, och softa! Sen gick vi upp, la oss i hennes säng, och kollade film, och sen flippa vi ut heeeelt! HAHA! men jimmy ringde och förstörde allt ;p hahaha. snackade en liten stund med han, sen började en film på fyran som hette speed, riktigt bra film! sen kolla jag lite på mannen som prata med hästar eller vad den hette, men jag somna!

Lördag: Vaknade vid halv 10, vid 11 tiden hämtade mys pappa oss för det spö regnade ute så vi ville inte gå, sen va det att börja jobba, sjukt kul, stod där bakom disken och sjöng& dansa och dumma oss med dom som handla och med dom andra två tjejerna vi jobbade med, käkade så jag blev spy mätt! hahahah, sjukt kul, träffade även mille, inte träffat hon på över ett år! och jenny& carro kom dit en runda,  vid 4 körde mys pappa oss hem, så la vi oss i sängen och kollade film, käkade sen ut och träffa basse& fabbe, sen kom jenny& carro ut och snackade lite, eller ja, dom två va ganska tysta hahha, sen stack jag och my nr till maddes för vi trodde anette (mys låssas mamma) va där, men det va hon inte, så det va bort till roddarna igen eller vad det nu heter, jag och my delade på en hamburgare, sen va det in där inne, bland massssa rökare, så dt va lite jobbigt ;/, och lyssna på musik och sjöng och sånt, träffade kevin där också, sjukt längesen det med! sen hem och sova!

Söndag: Vaknade, packade, sen kom mys farmor och körde mig hem och my till jobbet, och nu sitter jag här och degar! sjukt trött =), ska snart ner i duschen, sen kanske jimmy kommer sen (yy'.

skriver när jag skriver igen :) haha, pussen ♥

Kommentarer
Postat av: ´ sandra

- (a) allt bra med dig sötis?:)

2010-05-16 @ 20:27:28
URL: http://saziegirl.blogg.se/
Postat av: - JenU

Svar: Jadå här är det bara fint =)

Hur är det själv?



Kram♥

2010-05-17 @ 18:13:06
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: Moster J

LÅG LÅG LÅG LÅG LÅG!!!!!!!!!!

<3

2010-05-19 @ 13:39:58
Postat av: pernilla

svar till moster: HAHA jaja förlåt :)<3

2010-05-19 @ 13:41:51
URL: http://keexiiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0