ღ alla gör misstag, men jag gick för långt..

Nu har jag själv knasat till allt, detta är mitt fel, och jag förstår till 100% om du lämnar mig nu, för jag har varit en idiot, och jag är inte värd dig längre, du är värd det bästa och jag menar det från botten av mitt hjärta.. Jag vill ha kvar dig mer än allt annat här på jorden, jag vet inte vad som hände, jag vet inte vad jag gjorde, varför sa jag inte bara stop? varför gav jag mig..

Du och jag är som dag och natt, vi är helt olika i från varandra, men våra hjärtan sitter ihop, för det e såhär det ska va, vi har klarat problem innan, varför ska vi inte klara av detta då..? kanske för det va värre, men jag vet att vi kan, vi måste bara kämpa, nu kan bara medgångar komma, för det har varit för mycket motgångar, men det ska vara du och jag, så är det bara, tro vad du vill men jag vet! jag vill bara vara med dig, inte med någon annan. förstår om du kommer ha svårt att lita på mig, men jag svär på min gamla mormors grav att jag aldrig mer ska svika dig, eller såra dig. detta kommer direkt från mitt hjärta, jag menar varje ord! jag ska bättra mig, jag vet att jag sagt det innan med, men nu menar jag det, för nu vet jag hur smärta verkligen känns, din blick du gav fick mitt hjärta att göra ont, jag ville inte gråta för du ska inte tycka synd om dig, jag tycker inte synd om mig, jag är bara så jääävla sur på mig själv! jag tycker synd om dig och ingen annan.. den 20/9 blev jag den lyckagaste i världen, men jag tänkte inte på det fören det knasa första gången, då märkte jag hur gärna jag vill va vid din sida och bara vara din, jag tänkte såhär "kommer han tillbaka blir jag den lyckligaste i världen" så sant som det va tänkt så blev jag det, men jag visade aödrig det helt, jag visade inte min lycka för dig, jag gömde den och berätta den bara på bloggen och facebook, medans jag skulle förklarat för dig, bara dig.. Jag har aldrig haft såhär mycket ångest eller gråtit så mycket, det gör så jävla ont i mig, och jag vill bara be om förlåtelse, men det har jag redan gjort, och det som kvar står nu är vänta och se! jag tänker kämpa för oss, för detta är spciellt, det är ju vi, det ska ju va vi, vi sa att ingen skulle få fucka detta, men vafan gör jag?! hur kan man va så du i huvet.. du vet att du betyder mycket för mig, du är inristad i mitt hjärta och så kommer det förbli.. Detta är vår tid, va de inte så jag sa? varför höll jag inte det? det va ju vår tid, inte din och någon annans och inte min och någon annans.. Du är den finaste personen som gud skapat, den snällaste och underbaraste, men jag är inte värd dig, du är för bra.. Jag vill att du följer ditt hjärta och väljer rätt, för en dag kommer du inse själv att det va ett bra val du gjorde, även om du väljer med eller utan mig, det e ditt val. Jag tycker om dig, från botten av mitt hjärta, men jag gick för långt..  




Du gör mig lycklig..


Kommentarer
Postat av: josefine

Jag hoppas att det löser sig!

2010-11-05 @ 13:27:48
URL: http://osin.blogg.se/
Postat av: jenny - ROSEETTENS ♥

vad söta ni e tsm, vad tråkigt om det skulle ta slut :(

2010-11-05 @ 13:32:37
URL: http://roseettens.blogg.se/
Postat av: MADDES

Det är bra med mig. vad gör du?

2010-11-05 @ 18:05:46
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: marsan

vad söta ni e :)



jag mår bra tack :)

2010-11-05 @ 20:00:44
URL: http://suziochmarsan.blogg.se/
Postat av: Emma

sööt bild, diggar din header =)

2010-11-05 @ 21:51:51
URL: http://emtwins.blogg.se/
Postat av: Emma

svar: heh alla med din kille o dig :) <3

2010-11-05 @ 22:09:26
URL: http://emtwins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0