ღ hela jorden snurrar men idiot du står ju still

hejsan!
såååja nu kan jag va aktiv igen ;) pontus körde precis hem, har sovit med han varje natt från tisdag tills idag så det kommer bli riktigt tomt inatt :( plus har mina sms gått ut så kan inte smsa heller, aaah sug.. -.-

men men, nu ska vi inte va sadface här va, nätterna har varit underbara och dagarna lika så! jag och pontus satt från klockan 2/halv 3 typ fram tills 4 ungefär och kom på ord som börjar på f namn, efternamn, siffror, ord, och allt sånt, haha vadå inget liv? x) sen har vi hållt på från ch till, så gott som tills han åkte :p över sjuka egentligen, imorgon ska jag hem till micke och hjälpa han att måla eftersom han renoverar sitt hus, så ska flörta lite med han och se fall jag kan fixa så jag kan fylla på min lur igen (a) känner mig handikappad utan sms, helt seriöst asså.. usch. men nog om det, på tisdag ska jag leka med caroline :D:D:D , och vet inte när jag träffar pontus igen :( men snart hoppas jag iaf ^^

men nu ska jag snurra runt här lite på fb och sådant trams& vänta på att pontus ringer (: men vi hörs av imorgon vettja! pusss och gonatt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0