ღ pernilla tycker till

om alla tre olika lejon kungen filmerna!

Lejonkungen 1
jag äääälskar ettan, men så klart finns där nackdelar, och det e det sorliga med simbad pappa, oh jag blir alltid lika ledsen :( .. men filmen e så jävla mycket nostalgi, minns nog inte första gångben jag såg den enns, det har funnits med sen jag va två år gammal, och den lever vidare, båda för små och stora.

Lejonkungen 2
lejon kungen två simbas skatt, så underbar film asså.. detta är min favorit av alla tre filmerna, jag älskar låtarna och de där "förbjudna kärleken" får det att kännas i magen på en för man (iaf jag) tnker mig in i situvationen själv och tänker, tänk om jag hade haft det så, och då blir mina ögon tårfyllda, den berör mig verkligen! sen första gången jag såg den har jag inte kunnat sluta lyssna på låtarna, och det e längesen jag såg den första gången nu.

Lejonkungen 3
detta är den av alla tre filmerna jag sett minst, har nog bara sett den 2-3 gånger, men den är inte riktigt samma som dom andra två, för myket timon& pumba om jag får säga det själv.. tyvärr! men det är lätt värt att se de ändå! jag har nog inte bara riktigt ork att engaera mig i den ^^

vilken är er favorit?



Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

aha där ser man :) sista året för mig, grafisk kommunikation =)

2010-11-22 @ 01:11:56
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: josefine

sv; tack :)

2010-11-22 @ 07:04:30
URL: http://osin.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: tack desamma:)

2010-11-22 @ 08:42:52
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0