ღ tidsfördriv på ett bästa sätt

skriv bara en person ♥

som du saknar - min gamla mormor
som du vill lära känna bättre - hm, suss
som du älskar väldigt mycket
 - caroline andersson
som du kan offra livet för -mamma
som du hatar - hata är ett starkt ord
som du tycker är underbar - pontus <3
som såg dej gråta sist - mamma
som är din barndomsvän - izabella
som du senast sov med  -  cajsa& emelie
som du tycker är snäll -  linus larsson
som känner dej bäst - caroline stadler& sandra stadler
som du vill träffa oftare - emelie& my
som du vill krama - pontus..
som är din bästavän - caroline andersson och mamma
som var din förra bästavän
 - my.. :/
som är en riktig vän - jimmy
som alltid ställer upp - caroline andersson
som du tror kommer vara vän med livet ut -izabella
som du litar 100 % på - caroline andersson
som du har många minnen med - izabella
som du aldrig kommer att lämna -mamma
som du tycker är bäst- pontus!
som får dej att le fast allt känns tungt - pontus
som du nästan alltid har roligt med - cajsa
som du tycker är snygg - alla mina snyggingar (a)
som du har spenderat mest tid med i sommar - emelie
som du ramlade med senast - ehm, vet nt :o
som låg på dej sist -  pontus

Kommentarer
Postat av: emma - byyemma.blogg.se

jätte fin header du har jag har lagt till dig nu säg till när du också lagt till mig :D

2010-11-04 @ 21:33:15
URL: http://byyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0