ღ denna saknad, jag hatar det..

Jag blir snart tokig, jag vet inte var jag ska ta vägen :(
vill gråta men det går inte, det e tomt inom mig utan dig vid min sida,
den sista pussen innan du körde när vi hade snackat, den va så nätt,
så tom, men så, så fruktansvärt underbar, när d höll om mig när vi
gick och prata, kände jag värme i hela kroppen även fast jag visste
att något va fel, när jag nudda dina finger toppar innan vi skiljdes åt
kändes det som föralltid, du säger att du inte vill mista mig, att jag e allt
du vill ha och att du älskar mig, men det e just nu det ända jag vill höra
från dig, även om jag vet att det e sant, men det känns som du är någon
annanstans nu, långt långt borta, som jag inte kan prata med dig, inte se dig,
inte pussa dig. Idag för en månad sen blev det vi, och denna månaden har
varit en av dom bästa i hela mitt liv, och jag vill så innerligt att det blir fler
och att detta löser sig nu, att det bara e en våg i förhållandet som måste
lägga sig igen så blir det bra igen, ingen har gjort fel, ingen har varit dum,
vi har båda varit ärliga med hur vi känner, men vill du lämna så förstår jag,
och då tänker jag inte säga emot, utan fortsätta att kämpa för att må bra,
fast på egen hand, men det är du som är så jävla bra, du som får mig att
le vilket humör jag än är på, om jag e sur, ledsen eller bara nere, så får
du mig alltid glad, men dina kramar och dina sjukheter, och att det är du
bara du, jag går nu varje dag med en klump i magen och bara väntar.
Du är mitt allt Pontus Persson :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0