ღ kapten krok döda mig, min mamma& min pappa?

asså sjukaste. jag måste berätta min dröm.
( fast minns nt så mk men slutet iaf )

jag, mamma, pappa& en tjej till, som va ungefär min ålder, minns inte vem, kom in i någon byggnad som likna en skola, vi hade två guldstatyer med oss som liknade hästar, kapten krok och mamma kom tydligen inte bra övrens, så vi smyger igenom "kyrkorummet"(:s ) sen in i något annat rum, vettefan, och pappa va ute och röka, så jag hämtade han, (det va något viktigt vi skulle göra där men minns fan inte vad!), sen när vi ska sticka, så e de bara jag, mamma, pappa& nelly (sandras hund) , och då! då ser kapten krok oss, så han går sakta mot mig och jag får handsvett och kan inte öpppna dörren som precis smälldes igen, när jag skulle gå ut, jag kolla bak hela tiden, jag gled och gled på hand taget, fick upp dörren lite, sen gled jag, när han väl lyfter upp mig i mina armar fick jag upp dörren en bit, jag skriker efter mamma allt jag kunde, mamma& pappa vände sig om och börja skrika, då går kapten krok dit, han tar fram en  glas flaska där man kunde hälla ut det gröna medlet som va i den eller spruta ut som dofter, han gick fram till mamma och jag ställde mig framför henne och skrek "nej" och börja sparka honom allt jag kunde, men han skratta bara, jag såg att mamma blev grön i ögonen, jag blev rädd. sen gick han fram till min pappa, han sprutade in doft i hans ögon också, även han blev grön, sen va det min tur, mamma försökte skydda mig, men de gick inte, även fast jag kolla ner och blunda blev även jag grön i ögonen. det va ett gift, som man dog av. tiden går och vi gör allt för att fly, men alla tre är yra och hittar inte. kapten krok försvann, sen helt plötsligt gick jag i skolan där? mamma blev mer och mer yr, tillslut ramla hon ihop "dö inte mamma, MAMMAAAA" skrek jag, men hon va död, jag grät några tårar sen sa jag till henne "vi ses snart igen ändå" eftersom jag visste att jag med skulle dö, jag gick och satte mig på min stol och hoppades "snart dör jag, snart dör jag" men inget hände. Jag reste mig upp, och blev genast mycket yr, men det sket jag i, jag snubbla fram till pappa där ute, "hur mår du" frågade jag han, men han mådde bra? då började jag undra. ska inte jag dö nu också?
sen vakna jag.


Kommentarer
Postat av: jessica

jag ska snart ut med mormor & kusin, durå? :)<3

2010-10-03 @ 10:40:29
URL: http://eenjessica.blogg.se/
Postat av: nicole

sv: svarar kommentarer :)



/Shoppaholly

2010-10-03 @ 10:48:15
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: sofen *foto-vardag*

SV: Samma här :) Hunnit med massor!

2010-10-03 @ 13:46:55
URL: http://femteandetaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0