ღ försöker hålla mig stark i mörkret.

Igår va en av dom värsta dagarna i mitt liv, 
vaknade på morgonen och visste att jag och mamma inte var sams, det gör ont i mig att bråka med henne, åkte till jobb och visste att de skulle bli skit igen när jag kom hem eftersom jag och mamma skulle snacka, det blev inte så mycket prat utan mest bråk, jag blev på bra huml igen efter ett tag, men då kom det något igen som gjorde så allt blev skit. 

jag gick upp på rummet, börja skriva av mig som jag brukar, sen kom mamma upp och frågade vad det va med mig jag sa hysteriskt i tårar till henne "gå iväg jag vill inte, jag orkar inte!" hon frågade vad de va då skrek jag "jag vill dö mamma! fattar du inte, jag orkar inte, jag vill dööö!" då tog hon mig sin famn, jag grät och grät, och kunde inte sluta gråta, jag la bara och grät och sa att jag inte orkade mer& att jag ville dö, jag visste inte var jag skulle ta vägen. jag sa också att jag ville bli inlagt på psyket eller något så jag kom bort& jag kunde verkligen inte sluta gråta..

Kommentarer
Postat av: jessica

hoppas du mår bättre snart!

2011-04-06 @ 16:23:05
URL: http://eenjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0