ღ I have a feeling.

god midddddaaaaag!
precis kommit hem eftersom jag inte sov hemma inatt, 
känner mig mycket starakre idag men skrämmer mig 
att varken sandra eller mamma ska va hemma idag.. 
så får försöka göra något som håller tankarna borta, 
ska snart in och färga håret och sen fixa mig sen ut 
och träffa tony antagligen :). sen blir de väl lina  
när hon kommer hem ikväll, får väl se hur trött jag 
är ikväll, just nu är jag mega trött, men de löser sig väl (: 


some people do not see how I try, 
they do not see me struggle through the days they go, 
they think I live a life without problems, 
do not think I regret anything in my life, 
but I regret more than I do not regret, 
my life is a struggle against hatred & vulnerability.

Kommentarer
Postat av: jessica

haha ja, men har snart städat klart, så det är inte så stökigt längre (a)

2011-04-20 @ 14:50:46
URL: http://eenjessica.blogg.se/
Postat av: jessica

känner mig duktig:D

2011-04-20 @ 15:16:16
URL: http://eenjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0