ღ jävla tvekande på mig

god morgon sötnosar. 
förlåt att jag inte blogga igår, men allt blev helt bråttom sen orkade jag inte efter jag hade haft beeeesssök :$ utan sten däcka dirr! men hade iaf en sjukt mysig söndag, och ångarar verkligen inte att jag släppte in en hifare i mitt hus hah ^^

nu sitter jag halv död ungefär med täcket om mig och morgon facet you know haha!

va sjukt vilse när jag vakna ;o
först snooza jag sådär hundafemtioelva gånger för jag orkade verkligen inte resa mig och sov som en gud, sen rätt va de va tyckte jag klockan på mobilen hade ställts tillbaka en timme så när min klocka på mobilen visa 06.00 så jag bara "fan klockan e 7 och min buss går om 35 min, jaja blir inget smink idag!" men sen satte jag mig vid datorn och kom på, båda klockorna kan inte va fel, så klockan är alltså bara 06.09 pch jag snoozade endast i en halv timme, menmen, skyller på att man va yrvaken ^^

idaaaaag ja.. snart ska jag få på mig kläder och funderar på att va tjock och äta tårta till frukost :$ heh, sen ska jag nog bara sätta upp håret och skita i att sminka mig, och sen håller vi tummarna för att vädret blir lika fint idag (om inte finare) som igår! efter jobb blir de nog iväg ett ärende.... sen ikväll blir de yoga med mamma! :D kul att testa på nya saker ju. 

men nä, nu gick där en kille utanför och glodde som gud vet vad så jag får väl sluta sitta här insvept i mitt täcke och få lite kläder på kroppen och mat i magen! posssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0