ღ min helg i helhet! (:

Jag har haft en toppen helg med mycket systertid med min syster Sandra, det känner man att det verkligen behövdes efter allt som hänt mellan oss på senaste tiden och så! : )

I fredags hämtade hon upp mig i Kävlinge efter jobb, sen körde vi till svalöv och hämtade cider& öl av pratak, sen körde vi till eslöv och hämtade Teddie (sandras pojkvän), sen till kävlinge igen och handla kol till vatten pipan och sååådant, sen körde vi hem till sandra, städa lite sen fixa vi oss lite och så, sen kom stoffe, strax efter kom patrik& ola, så drack vi lite, (föruom stoffe& ola), sen stack stoffe, ett tag senare stack ola, sen blev alla sjukt sega och jag& patrik sov på en jävla madrass i köket?! hahahaahah, inte lätt när hon inte fått reda i lägenheten än ;) men mysigt ändå och somna i någons famn! 

vaknade upp klockan 7 på lördagsmorgonen, men somnade om sen och vakna klockan 10 igen men la kvar på madrassen tills patrik också vaknade så gick vi upp och satt och snacka och sånt, sen gick jag& sandra ut till moster& mormor (eftersom mormor bor mittemot sandra & min moster va där) satt och tog en cigg i solen och sådant, sen kom patrik& teddie också ut, sen kom mamma& louize och pratade lite, sen kom min mammas moster, sen stack alla, då gick vi fyra in igen, sen körde jag, sandra& mormor till lödde för att handla men jag stanna hemma och duscha, sen tillbaka till sandra, sen spelade vi fyra cub i medvind sen motving, hm, hahahaah.. sen åkte patrik, och vi tog bara de lungt, sen åkte vi hem till mig och jag somna på soffan sen hem till sandra igen med teddie& sandra och grillade, sen åkte jag hem, 

vakna upp ensam i min säng buhu :( stack och snacka med lina sen hem igen, sen gick jag, hon& Qasper till centrum och handlade lite, sen va de dax, hård träning, pumpade allt man hade i 45 min med easy line, riktigt kul! på onsdag e de dax igen! (y) nu ska jag bege mig ner till duschen sen ska jag fixa hit en viss person så jag kan få sovkompis inatt mihi! :D

Kommentarer
Postat av: jessica

lät som en bra helg :)

2011-04-10 @ 21:07:48
URL: http://eenjessica.blogg.se/
Postat av: Cajsa

jo det är ok. ont i huvvet dock. :P

2011-04-10 @ 22:03:55
URL: http://cjssong.spotlife.se
Postat av: jessica

va bra :D

2011-04-10 @ 22:49:23
URL: http://eenjessica.blogg.se/
Postat av: Cajsa

jobbit ju! :(

göres?

2011-04-10 @ 22:54:51
URL: http://cjssong.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0