ღ allt jag önskar e att få se dig igen..

få springa fram till dig och krama dig och fråga hur du mår! om du och gamla morfar hittat tillbaka till varandra och berätta om allt jag varit med om, det har hänt så mycket sen jag träffa dig sist. Jag har träffat massa nya kompisar och livet rullar framåt, sakta men säkert. Undra hur du mår nu och vad du gör. Mormor har fyttat nu och du ska bara se så fint hon har det, sandra har flyttat in mittemot, men det vet du ju redan, eftersom du ser oss hela tiden. Nu har jag en tatuering och ett halsband som står för dig! Min ängel i det blå. Tänk om du kom och knacka på min dörr och sa "hej pernilla" kramade mig som du alltid gjorde och viskade till mig "allt kommer bli bra nu" , jag ler av bara tanken. Men när jag har lvet klart mitt liv står du vid grinden och väntar på mig, sträcker ut din hand och tar emot mig med öppen famn. Jag minns fortfarande ditt skratt, din röst ekar i mitt huve, dina kramar omfamnar mig varje kväll. Emellanåt känns det som du e borta, jag känner inte din närhet eller din värme, men sen wipps kommer den igen, den där underbara tryggheten som du alltid gett oss. Nu e ni fyra stycken där uppe, Du, gamla morfar, leif och bobby, ni tar hand om varandra och det vet jag! Ge leif en chans och visa att han kan, för det vet jag att han kan! Ta hand om bobby och ge han all kärlek han behöver. Snart kommer jag och då ska vi skratta som förr, leka i din trädgård som när jag va liten, utan problem, förluster och saknad, bara kärlek och harmoni. Vila i frid tills vi ses igen! ♥

Gamla morfar 29-09-06 - 05-11-12
Gamla mormor 32-12-08 - 07-12-05
Leif (låssas morfar) 58-04-10 - 10-03-02
bobby - 99-02-16 - 10-12-22

I can see you when I sleep,
but when I wake up you are
gone, I have to dry my eyes
beacuse I cry when I think of
you, but sometime I try to smile,
and I can, I made it, you feel
good now! See you in heaven.
would you know my name,
if I saw you in heaven,
would it be the same,
if I saw you in heaven,
I must be strong,
and carry on,
cuz I no, I don't belong,
here in heaven.

Kommentarer
Postat av: Fotograf Emma Olofsson

Händer idag?:)

2011-02-13 @ 15:06:38
URL: http://fotonavemma.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

Go'kväll, trevligt! Jag gjorde inget spec faktiskt, hade tänkt men blev aldrig nåt så blev slapp stället ^^ Haft en bra helg annars? :)

2011-02-13 @ 18:53:42
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: ewelina johnsson

snygg header !

har en frågestund!

fråga mig någonting snygging! :)

2011-02-14 @ 19:28:24
URL: http://johnsonplaze.blogg.se/
Postat av: LIENE

Tråkigt när nära dör:(

2011-02-15 @ 20:32:47
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0