ღ mindig te leszel a szívemben

God kväll!
Guuuud denna dagen, har jag inte alls varit social med om världen.. Först imorse väckte mamma mig, sen åkte jag ner till en kompis som jag bara kan träffa vid ett visst tillfälle, för de e lite, ja.. skit samma ;), sen strax efter 10 kom josefin och hennes två töser Rihanna, Rahnia så söta flickor, verkligen! :) sen åkte dom tre hem så körde jag, mamma, pappa, caroline& Qasper ner till maxi och handla lite till caroline, sen hem och jag gick upp och somna med en gång nästan, sen vakna jag och kunde knappt hålla ögonen öppna men gick ändå ner och åt, sen gick jag upp och somna igen, sen vakna jag, sen somna jag igen, och vaknade igen vid 7, och jag somna vid 4 typ, känns bra :)..  sen kolla jag tv med mamma, pappa, sandra& teddie, sen nu sitter jag och drygar på mitt rum,

har även gjort 20/30 situps nu ikväll! :) ska börja göra situps nu varje kväll fram till torsdag, då de blir att handla gym kort så har jag tillgång till gym, bad& zumba dans! :D sjuuukt najs, så sommaren 2011 + mig på stranden, paaaaow ;), får hoppas att de ger bra resultat iaf, och jag tror jag komemr må myyycket bättre av de! :} love it love it.

nej nu stalkar folk sönder min msn och min facebook eftersom jag blir världigt osocial när jag bloggar haha ;), inte lätt! men vi hörs gullisar, posss på er!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

jo det är ok med mig. händer idag då?

2011-02-08 @ 10:45:05
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0