ღ sitter hemma hos syster och linus!

sov hr tills idag och jag kan säga som så, dela en tremanna soffa som e hyffsat smal med en annan e inte ok! :( haha.. vaknade flera gånger inatt och hade sååå ont i sidan så de e sjukt :/ men klockan 7 imorse gick jag in till carro och la mig, snodde med min täcket också heh (a)

Igår mötte carro mig vid bussen med Qasper& twice,sen gick vi hem till henne, vid 4 kom Linus, coffe& bohman hit, så chillade vi hela kvällen och kolla film och sånt ^^ sen gick carro& linus och la sig så jag, coffe& bohman kollade "patrik 1,5" sen somnade bohman sen kollade jag och coffe på "hide and seek" tillslut somnade vi också, men dock vaknade jag en studn senare av att filmen va i menyn så de va helt högt :/ lide segt..

vaknade som sagt vid 7 och gick in och la mig hos carro& Qasper för linus och bohman åkte och jobba, vaknade vid 10 igen av att Qasper ligger och drar mig i håret och räcker tunga så så man spottar du vet? ^^ mysigt va?! haha.. Sen bakade carro sconse(?) så väckte vi coffe men han ville inte ha så han däcka igen haha, så jag, carro& Qasper åt, sen vakna coffe, sen kom sotarN och snackade lite sen körde han& coffe, så då blev jag, carro& Qasper ensamma, men inte länge för sen kom linus& bohman, sen bada jag så när jag kommer ut sover alla, så jag lägger mig i soffan och kollar top model, då jag bara hör duns sen började Qasper stor gråta, då hade han trillat ner från sängen på något vis, så tnkte jag att carro skulle få sova lite till så jag gick in och tog han av henne och la mig i soffan då jag såg att han va helt blodig runt hela munnen så jag skriker "carro, Qasper blöder!" och hon kommer i en jävla fart och då hade han spräckt läppen och sånt, stackare! <3 men sen nnu för ett tag sen va de inte lika synd om han fr han satt hos mig och spyr ner hela min arm och sig själv, och de stank jävlar i de.. trodde jag själv skulle spy också :/

nu sitter carro och leker med Qasper på golvet och jag sitter och tvekar på om jag ska hem eller inte, och linus& bohman är typ, någonstans. haha.

jag har blivit skit dålig på att blogga och de har jag gnällt om i dom senaste inläggen. men fan de går riktigt segt ;s..

Kommentarer
Postat av: emelie

hej! det är bara bra, själv? :)

2011-02-16 @ 18:56:45
URL: http://plimplom.blogg.se/
Postat av: Karolina

sv; Med mig är det bara bra :) är nyfiken på vad din nya tatuering betyder?

2011-02-16 @ 20:11:20
URL: http://hapiface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0