ღ herregud!

hejhejhejhejhej!
asså de va ååår sen jag blogga känns de som :(
men har varit något knas med internet, vettefan så de har inte funkat..
så nu får de bli fylle inlägg,

har inte hänt så jätte mycket dessa dagarna, men orkar ändå inte
berätta vad som hänt :o hah. idag har vi iaf varit i staffanstorp, familjen och jag!
för finaste josefin fyller 25, så de blev lite groggar för min del haha och massa
tårta och mat, mums!

sen råkade jag va lite deep mot personer som jag kommer
skämmas över nästa gång jag ser den personen.. :$ man
gör fan bort sig på fyllan, nt lätt. hjaha

nu ska jag ringa lina, och ta en cigg, vi hörs när vi hörs :D possposs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0