ღ I want you in my room (8)

jag hade abstiens och klara inte av blogguppehåll haha!
istället kommer jag blogga lite, men kommer ta upp bloggandet när
jag får min dator, som jag tjatat om nu ett bra tag hah ;)

idag stack jag till lina när jag vakna typ, sen kl 5 va de hård träning för
mig ,mamma, sandra& carro, över fin tjej som hade träningen idag! mums.
sen följde jag med raddan bort till centrum för han skulle käka, sen körde
jag, mamma& pappa hem carro sen ut till mormor sen gick jag, mamma,
pappa, mormor, sandra, teddie, nelly& chelsie ut och gick en runda, guda skönt!
dock slutar dagen skiiiit, för jag måste sova själv, och vill verkligen inte de
eftersom min depp tid har kommit tillbaka, och de ända som hjälper är sällskap..
inte ens min lillasyster e hemma.. de e fan emo style på detta och "D" kan
inte komma, och ja, ingen vovve eller ngt att sova med, får väl gläjdas av att
kunna bre mig som en gud i sängen, de löser vi på ett eller annat sätt!

bjuder på en rälig cambild!
(mitt hår e inte alls så guligt irl!)


nu ska jag deppäta melon, poss! ;*


Kommentarer
Postat av: Cajsa

haha jag förstår dig gumman! xD

2011-06-13 @ 23:47:26
URL: http://cjssong.spotlife.se
Postat av: Borderline & Jag

Hej! Är du intresserad av ett länk byte på bloglovin? Jag har iaf lagt till dig för jag gillade din blog..Kram

2011-06-14 @ 09:46:57
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0