ღ sommartider hejhej!

God morgon!
vakna iofs för en timme sen men ändå, bättre sent än aldrig ;)

glömde lägga in bild på mina andra köp igår!
köpte en samsung galaxy 5 för 799 på elgiganten&
sen köpte jag en till hårfärg,
nu blir de silverschampo& balsam till max!
det är iaf inte oranget, bara lite gult :$ ,
men min mamma tyckte de va fint iaf hihi!

har precis städat, bytat säng kläder och massa sånt!
ska snart ner i duschen, sen kommer "D" hit :d! saknar han :$
sen kanske de blir helsingborg med han och hans kompis
ikväll, får se om jag känner för de ikväll (a), sen
sover han här inatt vilket fall som! happyface :D!


Kommentarer
Postat av: Tove

allt bra med dig idag? :D

2011-06-11 @ 12:27:18
URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0