ღ sovit sjuuukt dåligt.

God morgon!
fy fan va dåligt jag har sovit inatt, blir utslängd från min säng
 av lillasyster och hennes pojkvän, så får sova i min lillasysters
sjukt obekväma säng, och har riktigt ont i ryggen nu,
och kan inte ha sovit många timmar asså,
känns det som iaf. Men sen kan man ju glädjas av att
jag och mamma ska träna om 40 minuter, (inte så mk
glädje eftersom jag sitter i bara troser med täcke runt mig)
men iaf så ska vi träna ett sjukt roligt pass, "easy line" i
45 minuter, de e riktigt jobbigt, men riktigt härligt, för man
känner verkligen hur man pressar så gud in i norden! uoof!
sen blir de in till malmö senare iaf dåjaaa, så de e näjs!

men nu måste jag bli klar, och bre en macka också så
man får något i magen innan träningen, köra järnet nu, jadå!


Kommentarer
Postat av: J

sv:

vet nte :D

allt bra?

2011-06-06 @ 11:26:00
URL: http://wiinkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0