ღ svar på tal!


detta har min kära syster skrivit i sin blogg,
och för folk ska fatta ska jag förklara här,
och kan redan nu säga att jag kommer inte hålla inne med något,
 allt kommer skrivas!

min syster börja bråka med min mamma för hon gick tillbaka till hennes sons pappa, som då också har mordhotat mig och mamma, jag klarar inte av att ignoera han när han pratar med mig, hur mycket jag än vill de, det tar emot att ens hälsa på han, jag har umgåtts med han mycket, och trodde verkligen inte att dom orden skulle komma ur hans mun, att han vill döda mig& mamma vem sjunker så lågt?! men de va inte han detta skulle handla om, utan svar på tal till min kääära stora syster, detta va botten, hur fan kan du ens skriva så i din blogg om mig? du har hjälpt mig, du har torkat mina tårar, men du har aldrig sett mig på botten, du har aldrig sett mig i dom mrökaste stunderna, jag blir glad av att träffa dig och kanske därför du tror att jag inte mår så dåligt då? du kan ju gå till läkare, varsågod! jag gjorde ngt åt att jag inte mår bra, och försöker må bättre, men du gör ju inte ett skit?! du får ju skylla dig själv när du bara sitter på din röv och inte ber om hjälp? så fort man ser att ngt är fel och säger de blir du sur, hur faaaaan vill du att man ska kunna hjälpa dig då? och du säger själv att L bara gör dig sur för minsta lilla han gör/säger när ni hade umgåtts sist, men ändå går du tillbaka till han? ibland undrar jag hur fan du tänker, jag e riktigt sne just nu, och skiter i vem som läser eller vad någon säger, för jag accepterar bara inte att en syster säger så till mig /om mig, och varför, vafan, drar du in mig i detta?! och vadå att mamma hjälpt mig göra slut med min kille? hon såg att jag inte mådde bra av det förhållandet, hon såg att det inte va min stil, hon sa till mig att göra det som kändes bäst för mig, hon stötta mig för jag bad henne att inte bli sur vad jag än gjorde för val, men hon hjälpte mig verkligen inte att göra slut! varför tar du inte reda på fakta innan du öpnnar din käft? du har så lätt för att säga vad du tycker och tänker men klarar inte av när folk säger vad dom tycker om tänker om dig, du fåtr skylla dig själv om du får skit tillbaka! trött på detta nu, du& mamma va dom bästa, men du har sjunkigt så frukstanvärt i min syn, du finns inte där mer, du sa tillochmed till mig när jag sa att jag saknat den gammle du, att du inte ville tillbaka till samma plats igen! fuck er två nu, sköt ert eget så sköter vi vårt! tro mig, de blir bättre så, och jag ber er båda, hälsa inte på mig om ni ser mig! låssas bara som jag inte finns, för jag orkar inte ha fölaska idioter i min omgiving, speciellt inte personer som mordhotar mig och den jag älskar mest, som sen blir brun på tungan av rövslick! jag vet att ni båda eller spciellt han kommer sne totalt på detta, men de skiter jag i totalt! jag bryr mig inte om er mer, gör vaaafan ni vill, men försök verkligen inte få mig på er sida!


Kommentarer
Postat av: Caroline

JAG HAR INTE GÅTT TILLBAKS TILL LINUS, KOLLA DET ÄR PRECIS DET JAG MENAR, NI SER INTE SKILLNADEN ALLS...... FÖR FAN SE SKILLNADEN SÅ KANSKE DET BLIR ANNAN ATTITYD FRÅN MIN SIDA KANSKE.. Jag & mamma var dom bästa, exakt lika mycket som du slickar mamma i röven slickar hon dig i röven om hon inte gnider sin näsa i din röv också alltså.. Ja exakt det jag menar, hon ser när du inte mår bra i ettg förhållande men att du gör slut med killar hela hela hela tiden för du ALDRIG kan bestämma dig är skit samma, men gör jag något som hon tycker så himla mycket om så är jag dum i huvudet & att jag har gjort ett misstag & vafan är det liksom? & du, jag vill inte ha dig på min "sida" samma du där med mamma din bästa kompis & lev tillsammans med henne resten av ditt liv.. Good bye

2011-06-06 @ 13:03:35
URL: http://PimPiina.bloggplatsen.se
Postat av: J

sv;

oj. :/

2011-06-06 @ 13:18:01
URL: http://wiinkys.blogg.se/
Postat av: J

sv:

det kommer bli bra ska du se.

2011-06-06 @ 13:39:43
URL: http://wiinkys.blogg.se/
Postat av: J

sv:

ok

2011-06-06 @ 13:44:19
URL: http://wiinkys.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det låter väldigt jobbigt och komplicerat det där =/

2011-06-06 @ 13:53:47
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: .....

undrar vem som slickar vems röv?? carro du är så långt upp i linus röv att det inte går att komma längre... vrf springer direkt till linus när det tar slut med kristoffer då? om det inte var för att ha tillaka han? sluta ljug nu carro!! du tycker om att umgås med knarkare..

synd att du inte kan stå för vad du säger om linus när han inte är din värsta homies!!

2011-06-06 @ 15:45:37
Postat av: ....

alla vet att du vill ha Linus tillbaka. annars hade du ej slickat han i röven.



tycker de är fel att skriva så om sin egen syster. det finns en gräns Carro.

2011-06-06 @ 18:10:36
Postat av: Caroline

HAHAHAHAAHHA. Den jävla ..... kan ju sluta snacka i nattmössan för jag känner absolut ingenting för Linus & det kan du fråga Linus själv.. Vad jag har sagt till honom & vad som gäller, så FEL IGEN!!!! Jag vet vad jag har sagt om Linus, så det är inget jag förnekar.. Vad har jag skrivit om henne som är såå jävla fel? Inget speciellt alls. Bara att det är sååå synd om henne för hon har på papper är hon inte mår bra.. :/ So what is your fucking problem?

2011-06-07 @ 10:11:16
URL: http://PimPiina.bloggplatsen.se
Postat av: ....

vet du inte ens vad du säger om din syster?? hahaha börjar snart tycka jävligt synd om dig då.



2011-06-07 @ 16:33:19
Postat av: C

Amen seriöst? vad håller ni på med? Ni är fan syskon! själv tycker jag det är fel av Caroline att hänga ut sin syster i bloggen. Men det måste ju hänt något innan detta som startat allt eftersom det blivit så mycket klabb? Och Caroline bor ju inte hemma längre, kommer ni inte överrens så bara skit i varandra? Lägg ner allt snack och häng ut varandra på bloggen. Ni delar samma blod.

2011-06-08 @ 18:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0