ღ woooopsi

hejhejhej!
längesen jag bloggam typ :$
men i förrigår lyckades jag få hit "D" trotts hans "lediga"
dag, och han sovde här! :D myspys.
och igår va han här tills jag skulle sticka på student så fixade mig
och sånt medans han va här, sen stack jag& lina till
nyrre som tog studenten! tyckte alla hooka upp alla hahaha..
sen hem och däcka dirr,
vakna imorse, fortf full, men gick ändå med till lillasysters
skolavslutning, duktig jag e! hon slutar redan feman, de e sjukt.

nu ska jag, mamma, pappa, sandra& teddie äta frukost sen
ska jag ner och handla hårfärg, sen blir de kina box för mig vid 4 :D
fint ska de va, annars kan man lika bra skita i de ;)

en fråga bara,
om en kille sover hos en tjej, varför tror
alla direkt att man haft sex då? :s fattar inte de.
kan man inte sova tsm utan sex? bara mysa liksom.
dagens folk alltså haha, för roliga! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0