ღ har inte haft tid att blogga!

Hejsan! Jag har inte riktigt haft tid att blogga eftersom jag åkte till cajsa nästan direkt när jag vaknade i förr igår, så sov jag där till igår. Vi fixade mitt hår, färga de, limmade på löshåret osv! (: sen kom Fanny& Mathilda och tog en cigg och snacka lite, sen stack dom, då fortsatte vi emd mitt hår, sen kom Maxine sen direkt stack vi ut och mötte Filip, så åkte vi runt lite och sen hem till Cajsa och kollade smurfarna (HAHAHAHA!!!) och någon anan film som gick på tv, och jag var ööövertrött så jag skrattade hela tiden sen höll jag på att somna och det ena med det andra xD

Igår
vaknade vi, så åt vi frukost och jag fixade mig lite, så kom mamma, pappa& mormor och hämtade mig, så åkte vi till Eslöv och kollade när lillasyster va med i "bäst i femman", alltså en simtävling : ) dom kom 3 av 6 femte klassare så det va ändå bra! :D sen på vägen hem släppte som mig i Kävlinge, så stack jag hem till Pontus och umgicks lite med han& linus, sen stack linus, så tog jag och pontus det lungt med film och sånt! sen åkte jag hem och då kom min älskade Lina till mig hihi! Så tog vi det bara lungt till big brother och datan och lite sånt! 

& imorgon skulle jag egentligen börjat jobba, men nä det skiter sig! eftersom jag e sjuk! har nog någon sorts infektion i kroppen, min piercingar har regerat och blivit röda, den i läppen har aldrig varit inflamerad och dom i ögonbrynet& navlen har nog aldrig riktigt läkt men dom har reagerat mer än vanligt, jag hostar så det låter som mina lungo ska fylga ur mig, jag i förkyld& nyser hela tiden, mina ögon& öron kliar så jag håller på att bli galen, halsen e cp, och ja, ren kaos med andra ord! orkar verkligen inte va sjuk, speciellt pallar jag itne att det första man får göra på ett jobb är att sjukanmäla sig, jag skääääms! men vem kan hjälpa om man blir sjuk liksom?! :/ 

Nu ska jag klä på mig, eftersom jag sitter här i bara morgonrock, sen blir det ut till mormor med mamma, pappa& lillasyster. seeeya!

Lite bilder från förrigår





& igår


snodde lillasysters bäst i femman t-shirt ^^



Sån jävla tur han hade när jag tog den bilden istället!
tro gärna man kliar sig i huvet precis när någon fotar :( hahaha gulle!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

fixar in bilder i telefonen och så. :) hehe..xD

2011-03-07 @ 11:13:14
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

hehe ska nog ta och leka lite med telefonen nu..xD hehehe...nice med ny telefon och så får man försöka hitta allt nytt med den. :P

2011-03-07 @ 11:17:02
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

nokia 5800 xpressmusic.. :P ingen höjdartelefon men den funkar i alla fall..xD

2011-03-07 @ 11:35:55
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: emelie

jag gör inte så mycket :)

2011-03-07 @ 22:28:54
URL: http://plimplom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0