ღ mys musik& tända ljus

Godkväll! :)
nu var denna måndagen slut och idag har jag bara tagoit det lungt hos mormor med mamma, pappa, mormor& lillasyster, åt middag där och sånt mysigt :), sen bara kollat tv och degat framför datorn. har tänt lite ljus nu så jag ska bli trött och lyssnar på mys musik! älskar det. 

just nu älskar jag livet riktigt mycket,
- har fått jobb
- ska ta körkort så snabbt som möjligt
- har satt upp mig på lägenhet, en två här i lödde, jätte fina lägenhet faktiskt!
allt bara flyter på!
nu ska jag bara se till att bli frisk också :o haha. vårdcentralen imorgon, så får vi hoppas att de går bra :) men de ska det nog göra!

nej nu ska jag va social på msn och sen försöka sova, natti! :*

Kommentarer
Postat av: Cajsa

ska sova nu. natt natt sötnos!

2011-03-08 @ 00:27:59
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Alexandra - ♥

Allt är kanon med mig, själv då? :)

2011-03-09 @ 09:23:28
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0