ღ bazinga

gud va trött jag är!
sitter just nu och kollar tv med mamma och pappa, men efter jag skrivit klart här ska jag gå rakt upp och somna som en stock! 

idag har jag inte gjort allt för mycket, har faktiskt packat ner kläderna som jag ska ha med mig till min syster, lite tidigt men ja, jag längtar och tror att tiden ska gå snabbare så (a) , och nu är de in te länge kvar tills min pojke kommer hem heller ju :D! händer mycket dom närmaste dagarna känns det som, imorgon blir de iväg och handla hår saker med mormor, typ färg, silverschampo, hårinpacking och sånt där, men det får även bli det ända som handlas för denna månadens pengar, resten går till resan och liseberg :) hihi. 

som vissa vet skulle jag egentligen fixa mycket med mitt hår denna månaden, skulle ju till frisören och sånt men de blir att färga håret själv och löshår köpes nästa månad, men "steg för steg" bilder kommer ändå imorgon när jag färgat håret klart! : )
nåå väl, nu blir det natta cigg sen sova, natttti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0