ღ homesweethome

gud va allt gått snabbt nu..
sjukhuset
Kunde inte lämna urinprov för jag kunde inte pissa.. undertiden tog jag stick i fingret sen så efter typ en timme kunde jag pissa, jag hade tid kl 1 men kom in klockan 3, jag somna i soffan för att bli av med min smärta, och vaknar av att sköterskan klappar mig på huvet, så blir de in i ett rum och undersöka och snacka och sånt treeevligt.. precis som senast jag va där ska jag knarka lite tabletter nu några dagar, infektion i livmodern, ajajaaaj.. 3 ipren, 2 alvedon 4 gånger, 1 antibiotika& 1 antidepp, allt detta ska jag ta dagligen nu, kuuul.. antidepp ska jag ju fortsätta ta fast jag blir frisk från infetktionen, men den plus massa annat skit, aldrig kul :/
direkt efter sjukhuset
ner till apoteket, handla värktabletter och hämta min antibiotika, sen vidare till hjärup där min lillasyster skulle spela match, dom förlora tyvärr med 4-2 , men dom va så klart super duktiga ändå!
nu
ligger jag nerbäddad i min lillasyster säng och väntar på mat, är så sjukt trött och har ont.. så tycker värktabletterna kan börja värka nu :/, ska kolla lite på full frys nu sen ner och äta sen fortsätta kolla det tills bb börjar, 
possss ;*


min lillasyster e bleeeeek :$

Kommentarer
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Ja :D men grått är fint :D

2011-05-05 @ 12:07:44
URL: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0