ღ kommer alltid va stolt över mitt lag

Ja, ni som e intresserade av fotboll vet ju säkerligen vad som hände i matchen igår, men jag va däär och såg allting, kevin (som han heter som sprang ut på planen) stod ungefär en och en halv meter framför oss, och vi alla såg när han där i gul väst skulle stoppa han, sen bara släppte han?! och då sprang så klart kevin ut på plnanen och förstörde för så många tusen tittare, så många som hade sett fram emot matchen, det e skamm för hela vårt lag att EN person gör något sånt.. men men, hiv fick sina tre pinnar och tre mål, hoppas ni e glada för de (y)...


där bak står jag och syster, och skriker som idioter (y)
vi gör världens snyggaste miner också ju haha...



Börja med att mamma kom upp till mig imorse och väckte mig, sen åkte vi in till lund, först krama jag pappa& lillasyster hej då så klart : ) hihi, sen satt jag och mamma i Lund och väntade på mitt tåg och drack latte/kaffe och åt någon kaka, jätte god mMm! sen kom tåget så mamma hjälpte mig på tåget med min väska och så, sen satte jag mig på en fyra plats mittemot någon kille i sådär 20/30 års åldern, satt och bomba på facebook hela vägen, blev typ tre stop på vägen helsingborg, halmstad och varberg, sen va jag framme i göteborg, yrade som en idiot haha, sen när jag väl tog reda på att tåget gick från spår 11 så tog jag av mig min väst och min röda tröja och på med min mff tröja, som sagt, stolt för mitt lag! vissa fick jag sne blickar, men fuck de? : ) så jag fick vänta en timme i göteborg sen kom tåget som gick mot stockholm, så på det och åka i 40 minuter och landa i vårgårda, där min syster och hennes man och min systerson hämtade mig, sen åkte vi poch hämta min systerdotter på dagis och hon blev mega glad! : ) sen åkte vi hit hem och tog de lungt lite, och jag kolla runt och så, sen körde vi in i byn och handla på hemköp sen till systemet och handla lite : ), sen kom vi hem igen och jag somna i systerdotterns säng, och hon ville verkligen inte sova med mig så hon gick ner, sen väckte linda& julia mig så gick vi ner och åt och sånt, super gott! och nu sover julia och lille pojken vägrar sova, haha, små barn you know ;) nu ska jag smyga upp och hämta mitt godis och va social (a) vi hörs imorgon eller sen! posss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla äckel

2011-05-25 @ 20:13:51
Postat av: chris

vilken idiot den där killen är alltså!

2011-05-25 @ 22:20:09
URL: http://chriisss.blogg.se/
Postat av: camilla

amonym: vem är ett äckel!!??

2011-05-25 @ 23:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0