ღ min dröm

asså jag måste berätta om min dröm, så sjuuuuk x)

jag, lina, andreas, och typ tre killar till, va på ett sånt vatten palats eller vad man säger, där va typ pooler, stora basänger, lägenheter och allt i samma byggnad, men för att bada i bubbelpoolen behövde man en nyckel, som man skulle ta från en fot staty som där va massa klet i eller ngt, så andreas fick ta den till mig och lina, sen satt lina och typ, skala massa clementiner för det behövdes också? sen va man verkligen tvungen att ha badkläder på sig för att bada där, men det sket andreas i och hoppa i med shorts och t-shirt, men jag och lina skulle gå och byta om, och då kommer hon, typ, monstret? som va jääättte kåt i mig.. ehm ja.. och tog mig och lyfte upp mig och sa "inte nu" men jag lyckades komma låss och sprang till lina, så gick vi och byta om, sen kom monstret som påminde om hon e "the ring" och tog mig igen och sa samma sak "inte nu" men jag kom låss igen, och så sprang vi och bada, men helt plötsligt skulle vi sova, och av någon anledning la min bikini topp vid bubbel poolen, och lina hade glömt var hon lagt nyckel, så vi skulle leta efter den, så jag sprang runt i bh och troser i det här huset, sen kom vi på var nyckelen va, men då kommer monstret igen "inte nu" och då kom jag inte låss, jag skrek hela tiden efter lina men fick inget svar, men jag va säker på att hon skulle hjälpa mig, hon bar ner mig i källaren och hela tiden skrek jag var vi gick osv för lina skulle kunna rädda mig, och tar in mig i ett rum, liiitet rum med dubbel säng och platt tv, i sängen la ett till sånt där missfoster, och hon som bar mig la mig nära hon andra, jag flyttade mig ut vid kanten, och frågade "vad vill ni? inget snusk va?" dom båda kolla på mig och skaka på huvet, jag kände mig tryggare och la mig på dens ena axel och somna, 
sen vakna jag.

jag brukar aldrig komma ihåg så här mycket av en dröm, men denna drömmen va riktigt galen så va tvungen att skriva den direkt :D hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0