ღ om jag kunde drömma

Om jag hade vunnit en massa pengar finns det några saker 
som stått högst upp på listan, 
1. gett min mamma, pappa& lillasyster en fin, ny byggd lägenhet,
2. gjort bröstförstoring
3. tagit intensiv kurs till körkort
4. köpt en skit fin bil med tillbehör
5. gett pengar till mina systrar
6. köpt lägenhet till mig själv
7. köpt en amstaff hona
8. köpt kläder, smink, smycken, skor och väskor
9. åkt utomlands
10. köpt den perfekta inredningen till min lägenhet

topp 10 på min "önskelista" om jag hade vunnit några miljoner (: 
tänk en sån perfekt värld det hade blivit för mig då.



Kommentarer
Postat av: miixx

sv: hihi :)

2011-05-11 @ 08:43:04
URL: http://miixx.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0