ღ tillbaka till skåne!

hejsan sötnosar!
har inte bloggat på heela dagen idag och igår, riktigt dåligt av mig.. 
men igår hann jag inte, för direkt när vi vakna åt vi frukost sen åkte vi till universeum i göteborg, sen direkt när vi kom hem igen kom det folk, så drack vi lite och spelade "med andra ord" skit kul, och detta folket här är helt super ju! jag hade riktigt kul helt enkelt!
och idag vakna vi och åt frukost sen åkte vi in till stan/byn och gick lite på marknad och jag fixade en sak, (ni får se bild imorgon) och sen åkte vi till allingsås och handlade sen hem så somnade jag sen åt vi och nu sitter jag och linda vid varsen dator och tar de lungt bara, erik sitter där uppe och barnen sover så de e lugna gatan här nu!
anyway, imorgon åker jag hem, tåget går från vårgårda 09.15 och sen är jag i lund 12.55, där antligen pappa eller sandra hämtar mig, sen hem och bara mysa, träffa lina och kanske tony, om han är kvar i lödde då vill säga. :) menmen, har haft sjukt skönt här uppe och bilder kommer i massvis när jag kommer hem, för min kamera e död nu och orkar nt lägga in dom från telefonen än ;p haha.
skriver imorgon innan jag åker hem eller när jag kommer hem, 
Take care!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

jo då, jag lever och andas i alla fall..

2011-05-28 @ 21:17:32
URL: http://cjssong.spotlife.se
Postat av: Cajsa

hehe jo...xD

fan va jag är trött nu alltså! :O hahaha! xD

2011-05-28 @ 23:35:02
URL: http://cjssong.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0