Saknar blogg.se

Gud, de va längesen jag skrev något alls här, men som ni vet så har jag bytat blogg :) http://nattstad.se/tuttisstadler , klicka in där och fortsätt följa mig, jag såg att jag fortfarande hade besökare här, och de e kul, för de bevisar att ni saknar mig ;) haha. 

Just nu på bloggen : Hjälp att välja nästa tatuering som kommer i helgen!


Fick en fråga : varför tuttis?
svar: när jag va liten, så visste itne mamma vad jag skulle heta och då kallade
hon mig mammas lilla tuttis, jag vet inte hur länge, så istället för att använda
hela "mammas lilla tuttis" fick de bli tuttis, och nu blir man kallad de överallt haha. 

Ses på nattstad. possposs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0